söndag 16 augusti 2009

Jämtland 2009


Vandrarens frukost

2 kommentarer:

Karin sa...

Hej hårdingar!!
Hoppas ni får lite sol på er, det ser trots regnjackorna, väldigt trevligt ut.
Själv har jag varit inlåst på jobbet hela helgen - massor av jobb, eftersök och attentat i afgh. Imorgon blir jag utsläppt - HURRA tyvärr har Jonas då åkt till hstad igen.
Kramar i massor! Karin

Unknown sa...

ja fy farao vilka hårdingar ni är!
det måste finnas nåt pris för sådana här strapatser..

o gröt är ju jättegott :-) jo det tycker jag faktiskt-kan ni inte mala ner nåt ni hittar på fjället som kryddning? flisad lava o vetegryn kanske kan vara nåt?

själv sitter jag på jobbet och jubbar lite på det nya kontoret-här borras och hackas det i väggarna så det snurrar i huvet-men det är jag ju rätt van vid från semestern...same same but different

kämpa på nu-heja heja
/kristina